Indonesië - Reisverslagen van Frank van Roon - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslagen van Frank van Roon - WaarBenJij.nu

Indonesië

Het is weer zo ver: ik ga Europa uit! Inmiddels zit ik dit in Zürich te maken, wel handig om je tablet mee te hebben:) Ik vlieg zo naar Singapore om vervolgens maandag door te vliegen naar Medan, Sumatra. Dan ga ik meteen door naar Bukit Lawang. Oerang Oetangs kijken in het oerwoud daar! Dit is dan ook het enige dat er gepland is, de rest ga ik weer allemaal vanzelf mee maken!

Dit keer ga ik niet alleen, Huub is er al en zie ik in Indonesië! Super tof dus! Het plan is om in ieder geval nog wat duiken te gaan maken en vooral een hoop gave dingen te doen.

9 Juni ben ik alweer terug in NL, dus slechts 5 weekjes weg nu.

Geen idee hoe veel ik hier op ga zetten, dat merken we vanzelf! Mag inmiddels het vliegtuig alweer in, tschüss

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2014

Bali: Try to beat the Gili's!

24 Mei 2014

Vulkanen de baas zijn!

17 Mei 2014

The end of Sumatra, fans op Java..

11 Mei 2014

Aapjes kijken & Beautiful Lake Toba

08 Mei 2014

Begin of Sumatra
Frank

Actief sinds 08 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24873

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Indonesië

26 Januari 2013 - 15 April 2013

Azië!

22 September 2012 - 02 November 2012

Minor Zambia

Landen bezocht: